Loading...
Πέμπτη 21 Μάρ 2019
Χωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλον
Κλίκ για μεγέθυνση
Χωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλονΧωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλονΧωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλονΧωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλονΧωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλονΧωρίς συμβιβασμούς Καλύτερες επιδόσεις,περισσότερη ΟικονομίαΦιλικό στο περιβάλλον

Η επανάσταση στην υγραεριοκίνηση ντίζελ τώρα και στην Ελλάδα.

Η Kallergis Gaz μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι η πρωτοπόρος εταιρία στο σύστημα αερίου ψεκασμού στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας  την DieselGaz Australia, την εταιρία που πρώτη το κατασκεύασε και προώθησε στην παγκόσμια αγορά.

Αγαπάμε την οικονομία, φροντίζουμε το περιβάλλον, προστατεύουμε τον κινητήρα.

Η Kallergis Gaz, μια εταιρία της Δυτικής Ελλάδας με εμπειρία στον χώρο των μηχανημάτων έργου, εισάγει για πρώτη φορά στη χώρα μας την υψηλής τεχνολογίας υγραεριοκίνηση μηχανών ντίζελ.

Το σύστημα της DieselGaz Australia, εξασφαλίζει έως 20% εξοικονόμηση καυσίμων, αυξάνει την ιπποδύναμη και την ροπή έως 25% στους κινητήρες turbo και έως 18% στους ατμοσφαιρικούς και παράλληλα δίνει επιπλέον αυτονομία 10% στο όχημα.

Εγγυάται την παράταση ζωής του κινητήρα με λιγότερες επικαθήσεις στο χώρο καύσης.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το λάδι του κινητήρα να παραμένει καθαρό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Προστατεύει το περιβάλλον, μειώνει τις εκπομπές ρύπων και τον επικίνδυνο μαύρο καπνό.

Οι πρωτοπόροι

Το 2004, μια εταιρία της Αδελαΐδας εξειδικευμένη σε θέματα ενέργειας και κίνησης ίδρυσε την DieselGaz Australia για να διερευνήσει τις προοπτικές στην αγορά μετατροπής ντίζελ/υγραερίου LPG.

Η συνεργασία και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας με τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρίες είχε ουσιαστικά και εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Όλα τα εξαρτήματα της σύγχρονης ευρωπαϊκής τεχνολογίας για την υγραεριοκίνηση LPG συνεργάζονται στην εντέλεια με τα ηλεκτρονικά της DieselGaz Australia .

Η συνεργασία Αυστραλιανής και Ευρωπαϊκής  υψηλής τεχνολογίας στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας είναι γεγονός.

Μετά από την νόμιμη περίοδο δοκιμών, τα πρώτα αυτοκίνητα με συστήματα της DieselGaz Australia , άρχισαν να κυκλοφορούν τον Ιανουάριου του 2005.

Το σύστημα DGA έχει αναπτυχθεί και σχεδιαστεί σύμφωνα με τα πρότυπα Αυστραλίας/Νέας Ζηλανδίας

A/NZS 1425:2007

Η κύρια λειτουργία

Η βασική αρχή στην οποία βασίζεται ο ψεκασμός του  κινητήρα πετρελαίου με LPG είναι ότι η μίξη των δύο  βελτιστοποιεί την διαδικασία καύσης εντός του θαλάμου

του κινητήρα. Αυξάνοντας το ποσοστό καύσης του καυσίμου  εντός του κυλίνδρου αυξάνεις την ενεργειακή απόδοση της  συγκεκριμένης μάζας πετρελαίου άρα και το παραγόμενο έργο  από κάθε λίτρο πετρελαίου που καταναλώνει ο κινητήρας.

Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το LPG έχει μεγαλύτερη  ενεργειακή απόδοση απ' ότι το πετρέλαιο αυξάνει την απόδοση  του κινητήρα.

Πως λειτουργεί

Με απλή προσθήκη LPG στην εισαγωγή του αέρα λίγο  πριν από το turbo ή για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες  όσο πλησιέστερα μπορούμε στον αυλό εισαγωγής αέρα.

Υπάρχει αριθμός αισθητήρων συνεργαζόμενων  μεταξύ τους μέσω της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου  CPU της DieselGaz Australia τοποθετημένων στο  διαμέρισμα του κινητήρα εξασφαλίζοντας τον ακριβή όγκο LPG που ψεκάζεται ανά πάσα στιγμή στον θάλαμο  καύσης, ώστε να επιτυγχάνεται το μέγιστο αποτέλεσμα  στην δεδομένη στιγμή.

Αυτοί οι αισθητήρες περιλαμβάνουν:

*Αισθητήρα πολλαπλής εισαγωγής (MAP)

*Αισθητήρα της θέσης του πεντάλ καυσίμου (TPS) για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες

*Αισθητήρα στροφόμετρου

*Αισθητήρα φρένου

*Αισθητήρα θερμοκρασίας

*Αισθητήρα καυσίμου.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ DIESEL/GAS AUSTRALIA

*Το σύστημα ελέγχεται μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή.

*Οι αισθητήρες χρησιμοποιούνται για να ανιχνεύουν το  φορτίο του κινητήρα και την ταχύτητα περιστροφής του.

*Βασιζόμενοι σε αυτά τα δεδομένα μπορούμε να μεταβάλουμε  τον όγκο του ψεκαζόμενου υγραερίου ώστε να δώσουμε  έμφαση στην οικονομία ή την απόδοση του κινητήρα ή να επιτύχουμε τον συνδυασμό των δύο.

*Δεν απαιτεί τροποποίηση του κινητήρα διότι το σύστημα  είναι μη επεμβατικό.

*Το σύστημα διοχέτευσης ντίζελ δεν απορρυθμίζεται -  εάν το αυτοκίνητο ή ο σταθερός κινητήρας μείνει από υγραέριο η λειτουργία του θα συνεχισθεί απρόσκοπτα  με πετρέλαιο όπως και προηγούμενα. Βέβαια θα παρατηρηθεί σαφής μείωση στις επιδόσεις!

Αποτελέσματα

Περισσότερη Οικονομία 

Βελτιωμένη Λειτουργία

Μειωμένες Εκπομπές  Ρύπων

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

  • Οικονομία στο κόστος καυσίμων.
  • Αύξηση της ισχύος.
  • Αύξηση της ροπής.
  • Μειώνονται οι αλλαγές ταχυτήτων κατά την οδήγηση.
  • Διατηρούνται υψηλότερες μέσες ταχύτητες.
  • Λιγότερο θορυβώδης, πιο «ήρεμη», πιο καθαρή λειτουργία του κινητήρα.
  • Λιγότερη επικάθιση μικροσωματιδίων άνθρακα, που έχει σαν αποτέλεσμα το λιπαντικό του κινητήρα να παραμένει καθαρό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα επιμηκύνοντας την ζωή του κινητήρα.
  • Πρακτικά ο «μαύρος καπνός» από την εξάτμιση εξαφανίζεται.

Μεγαλύτερη αυτονομία ανά ντεπόζιτο καυσίμου.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ

  • Οχήματα SUV 4x4
  • Επαγγελματικά οχήματα
  • Μικρά έως μεγάλα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα.
  • Μικρά έως μεγάλα φορτηγά
  • Μηχανήματα εξόρυξης
  • Αγροτικά μηχανήματα
  • Σταθερές μηχανές (Ηλεκτρογεννήτριες/ Αντλίες)
  • Συμπερασματικά το σύστημα τοποθετείται σε πετρελαιοκίνητα οχήματα, με turbo ή ατμοσφαιρικό κινητήρα, με μηχανικό ή ηλεκτρονικό ψεκασμό.
  •  

Σταθερές Μηχανές
 Υγραέριο για οικονομία και απόδοση

Πίνακας τροφοδοσίας
LPG

Το LPG ρυθμίζεται με την χρήση ενός πίνακα ο οποίος έχει ετοιμασθεί για κάθε τύπο κινητήρα.  Αυτός ο πίνακας υπολογίζει την πίεση στην  πολλαπλή εξαγωγής στις περιπτώσεις των turbo  κινητήρων στους δε ατμοσφαιρικούς κινητήρες  την θέση της πεταλούδας γκαζιού, σε συνδυασμό με τις στροφές του κινητήρα. Αυτές οι δύο ενδείξεις  είναι απαραίτητες ώστε μονάδα του LPG να ενεργοποιηθεί και να αρχίσει να τροφοδοτεί .

Πίνακας Θερμοκρασίας  όρια λειτουργίας

 

Το σύστημα δεν θα ενεργοποιηθεί μέχρις ότου η θερμοκρασία του κινητήρα αγγίξει προκαθορισμένο  ελάχιστο όριο. Αυτό διασφαλίζει ότι μόνον  αεριοποιημένο LPG θα εισέρχεται στον κινητήρα  ανεξάρτητα με το ποιές είναι οι εξωτερικές  θερμοκρασίες.

Αντίστοιχα, το σύστημα θα διακόψει την λειτουργία του  στην περίπτωση που η θερμοκρασία του κινητήρα  υπερβεί προκαθορισμένο όριο

www.kallergis.net

 

 
© Copyright 2024 Τα πάντα για τον αθλητισμό - MarkaSport